Részletes keresés
A kosár jelenleg üres

Könyv > Üzlet > Marketing, reklám, értékesítés

Kaotika

John A. Caslione, Philip Kotler

Kaotika

Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Kiadó: Manager Könyvkiadó

Kiadás éve: 2011

Oldalszám: 190 

ISBN: 9789639912229 

15%
5 990 Ft helyett
5 091 Ft
Korlátozott példányszám

2-6 munkanapon belül szállítjuk. Mivel ebből a termékből csak néhány példány van készleten, előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni rendelését

2008-as pénzügyi válság egyre negatívabb utóhatása, hogy egyes vállalatok, iparágak és piacok létezése csak hajszálon múlik, mások pedig már meg is szűntek. Pedig a turbulencia még nem ért véget!
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.
A Kaotika szerzői tanulságos példákkal illusztrálják, milyenek a turbulens viszonyok között sikeresen navigáló rugalmas cégek, és sok olyan vállalatról is írnak, amelyek csődbe mentek, vagy a csőd szélére jutottak, mert nem voltak az őket térdre kényszerítő válságra felkészülve. Nemcsak az aktuális gazdasági válság túléléséhez nyújtanak gyakorlati stratégiát, hanem a válságot követő, hullámzó prosperitás viszonyai közötti boldoguláshoz is.

Legutóbb látogatott oldalaim

Keresések Könyvek, termékek Kategóriák