Részletes keresés
A kosár jelenleg üres

Könyv > Társadalomtudományok > Média témák [165 találat]

első előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó
Keresés:
15%
A digitális jó és rossz születése
Tófalvy Tamás
2 380 Ft
Tönkreteszi a kultúránkat a digitális média és az internet? Hazugságokat, féligazságokat terjeszt és elbutít? Vagy éppen ellenkezőleg, elhozza a tökéletes behálózottság, megosztott kreativitás és tudás tökéletes korszakát? Mi számít újságírásnak az i...
15%
Megosztok, tehát vagyok
Klausz Melinda
2 974 Ft
Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket? Mit tud rólunk a Facebook és a Google? Hol hagyunk digitális lábnyomokat? Miért követnek minket a hirdetések? Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen? Hogyan ismerhetjük fel, ha az ...
15%
Ha mikrofon kerül a kezedbe...
Tarczy Gyula
3 315 Ft
Majd' mindenki moderál! A műsorvezetést jóval többen gyakorolják, mint azt elsőre gondolnánk: üzletemberek, pedagógusok, vezetők bármilyen területről, kereskedők, előadók (konferenciák résztvevői éppúgy, mint zenészek), hálózatépítők, szóvivők, mened...
15%
Lapzárta - A Népszabadság-sztori
2 542 Ft
Miért végezték ki 2016. október 8-án a Népszabadságot? Ki hozta meg az ítéletet és ki vezényelte a kivégzőosztagot? Hogyan élte túl a Népszabadság egykori gazdáját, az MSZMP-t, és miként tudott az 1990 utáni Magyarországon az ország vezető minőségi l...
15%
Digitális média és mindennapi élet
Andok Mónika
1 692 Ft
Vajon mi motiválja egy fiatal döntését, amikor az esti buliról a Facebookon, az Instagramon posztol egy képet, esetleg Twitter bejegyzés mellett dönt vagy akár egyszerre mindhárom közösségi média felületen megosztja az élményt? A 21. század médiahasz...
15%
Médiabefolyásolás - Az új kislexikon
Antal Zsolt, Gazsó Tibor, Kubínyi Tamá...
2 975 Ft
A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében...
15%
Szex, celebek, politikusok
Murányi Marcell
Háromezer nap egy örökkévalóság a főszerkesztői székben. Pláne, ha Magyarország legnagyobb napilapjáról, a Blikkről van szó. Murányi Marcellnél senki sem töltött több időt a Blikk élén, miközben médiabirodalmak születtek és rendültek meg, lapok jötte...
15%
Miénk lett volna a tér
Lipovecz Iván
Ez a kötet azokról a politikainak mondható napi- és hetilapokról szól, amelyek 1989 elején már, és 1999-ben még mindig életben voltak (és amelyek kevés kivétellel ma is léteznek). Számukra ez a tíz esztendő a privatizáció lényegi időszakát a hőskort ...
15%
Pénz és média
Csúcs László
A szerző a rendszerváltoztatás időszakát viharos körülmények és szokatlan feladatok ellátásával élte meg a Magyar Rádió alelnökeként 1992-94 között. Tapasztalatai nyilvánosságra hozatalával hosszú évekig nem foglalkozott, mert úgy vélte, hogy a törté...
15%
Médiamasszázs - Egy rakás hatás
Quentin Fiore, Marshall McLuhan
2 465 Ft
Mikor elő­ször gyűj­töt­ték egybe McLu­han pro­fe­ti­kus ki­je­len­té­se­it az elekt­ro­ni­zált in­for­má­ci­ós kor éle­té­ről, meg­le­pe­tés­sel ta­pasz­tal­ták, hogy meg­fi­gye­lé­sei négy év­ti­zed el­tel­té­vel is mi­lyen za­var­ba ej­tő­en tisz­...
15%
Média, kultúra, kommunikáció
B. Bernát István, Pais Károlyné, Rétfa...
4 241 Ft
Egyedülálló összefoglalás ez a könyv, amely az emberiség hajnalától napjainkig a kultúrák összefüggéseibe ágyazva követi nyomon a média történetét. Együtt tárgyalja a szóbeliség és az írásbeliség kérdését, a különböző médiumokat, a kommunikáció eszkö...
15%
Fordított világ
Nagy Alekosz
2010. novembere és 2011. májusa között egy név fogalommá vált. Alekosz. Az RTL Klub Való Világ című műsorának negyedik szériáját nyerte meg az érdi fiatalember. A hihetetlen nézettséggel büszkélkedhető VV4 emblematikus alakjává nőtte ki magát. Monda...
első előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó

Legutóbb látogatott oldalaim

Keresések Könyvek, termékek Kategóriák