Részletes keresés
A kosár jelenleg üres

Könyv > Társadalomtudományok > Média témák [165 találat]

első előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó
Keresés:
15%
Megosztok, tehát vagyok
Klausz Melinda
2 974 Ft
Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket? Mit tud rólunk a Facebook és a Google? Hol hagyunk digitális lábnyomokat? Miért követnek minket a hirdetések? Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen? Hogyan ismerhetjük fel, ha az ...
15%
Ha mikrofon kerül a kezedbe...
Tarczy Gyula
3 315 Ft
Majd' mindenki moderál! A műsorvezetést jóval többen gyakorolják, mint azt elsőre gondolnánk: üzletemberek, pedagógusok, vezetők bármilyen területről, kereskedők, előadók (konferenciák résztvevői éppúgy, mint zenészek), hálózatépítők, szóvivők, mened...
15%
Lapzárta - A Népszabadság-sztori
2 542 Ft
Miért végezték ki 2016. október 8-án a Népszabadságot? Ki hozta meg az ítéletet és ki vezényelte a kivégzőosztagot? Hogyan élte túl a Népszabadság egykori gazdáját, az MSZMP-t, és miként tudott az 1990 utáni Magyarországon az ország vezető minőségi l...
15%
Digitális média és mindennapi élet
Andok Mónika
1 692 Ft
Vajon mi motiválja egy fiatal döntését, amikor az esti buliról a Facebookon, az Instagramon posztol egy képet, esetleg Twitter bejegyzés mellett dönt vagy akár egyszerre mindhárom közösségi média felületen megosztja az élményt? A 21. század médiahasz...
15%
Médiabefolyásolás - Az új kislexikon
Antal Zsolt, Gazsó Tibor, Kubínyi Tamá...
2 975 Ft
A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében...
15%
Az első millióm
Máté Krisztina
3 392 Ft
Csak az első milliómról ne kérdezz, szokták mondani gazdag emberek, jelezve, hogy meggazdagodni azért mégiscsak nehezebb, mint gazdagnak maradni. Pedig Máté Krisztina pontosan ezt teszi. Az első millióra kérdez rá, képletesen és valójában is, az első...
15%
Szex, celebek, politikusok
Murányi Marcell
Háromezer nap egy örökkévalóság a főszerkesztői székben. Pláne, ha Magyarország legnagyobb napilapjáról, a Blikkről van szó. Murányi Marcellnél senki sem töltött több időt a Blikk élén, miközben médiabirodalmak születtek és rendültek meg, lapok jötte...
15%
Miénk lett volna a tér
Lipovecz Iván
Ez a kötet azokról a politikainak mondható napi- és hetilapokról szól, amelyek 1989 elején már, és 1999-ben még mindig életben voltak (és amelyek kevés kivétellel ma is léteznek). Számukra ez a tíz esztendő a privatizáció lényegi időszakát a hőskort ...
15%
Pénz és média
Csúcs László
A szerző a rendszerváltoztatás időszakát viharos körülmények és szokatlan feladatok ellátásával élte meg a Magyar Rádió alelnökeként 1992-94 között. Tapasztalatai nyilvánosságra hozatalával hosszú évekig nem foglalkozott, mert úgy vélte, hogy a törté...
15%
Médiamasszázs - Egy rakás hatás
Quentin Fiore, Marshall McLuhan
2 465 Ft
Mikor elő­ször gyűj­töt­ték egybe McLu­han pro­fe­ti­kus ki­je­len­té­se­it az elekt­ro­ni­zált in­for­má­ci­ós kor éle­té­ről, meg­le­pe­tés­sel ta­pasz­tal­ták, hogy meg­fi­gye­lé­sei négy év­ti­zed el­tel­té­vel is mi­lyen za­var­ba ej­tő­en tisz­...
15%
Média, kultúra, kommunikáció
B. Bernát István, Pais Károlyné, Rétfa...
4 241 Ft
Egyedülálló összefoglalás ez a könyv, amely az emberiség hajnalától napjainkig a kultúrák összefüggéseibe ágyazva követi nyomon a média történetét. Együtt tárgyalja a szóbeliség és az írásbeliség kérdését, a különböző médiumokat, a kommunikáció eszkö...
15%
Fordított világ
Nagy Alekosz
2010. novembere és 2011. májusa között egy név fogalommá vált. Alekosz. Az RTL Klub Való Világ című műsorának negyedik szériáját nyerte meg az érdi fiatalember. A hihetetlen nézettséggel büszkélkedhető VV4 emblematikus alakjává nőtte ki magát. Monda...
első előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó

Legutóbb látogatott oldalaim

Keresések Könyvek, termékek Kategóriák